15/11/2014

old

pagi
holahop
setelah lama dekat nak setahun tak update blog
rindu weh rindu tsk tsk
ni entry first sebab entry before ni dah delete dah
mulakan tahun baru walaupun dah lepas dengan entry baru ;)

aku sebenar benarnya lah kan,, tak tahu nak cakap pasal apa
tapi sebab rindu sangat dekat blog ni aku gagahkan tangan aku untuk menaip. eh?
hahaha jkjk walaupun tak ada orang pun yang baca blog aku ni 
aku update blog ni kekadang saje isi masa lapang tambah tambah dekat nak cuti
mana ada kerja dah weh ;(
*scroll twitter check wassep scroll ig check wechat*

rindu..rindu serindu rindunya
sebenarnya rindu dekat entry lama lah tapi aku kena delete sebab cam hm hm je ayat time tu
korang faham kan? dulu aku start blog time umur berapa sekarang aku dah lima belas
kira cepat *sebenarnya lupa bila start berblogging*
aip aip jangan kutuk hahaha
korang dah makan? minum? mandi? basuh muka? berus gigi? 

ok lah ok lah kita beransur dulu
semoga panjang umur kita berjumpa lagi eh
mulakan pagi dengan senyuman & berfikiran positif :)
kalau yang ada kerja siapakan jangan tangguh macam aku nanti berlambak weh
maaf atas kesalahan & ketypoan di ayat atas atas ni eh? :) 
love,zu

Esok ada hari lagi. Kalau boleh datang lah lagi

0 comments: